הכנה טבעית לטיפול בכינים


שימוש בהכנת תכשיר טבעי לטיפול בכינים יכול לעזור לך להיפטר מכינים במהירות וביעילות. היא גם תמנע מכינים לחזור, וניתן להשתמש בה גם על ילדים ומבוגרים.

כמה טיפולים דרושים להסרת כינים?

בדרך כלל, כינים מפוזרות על ידי מגע ישיר ראש בראש, כגון בזמן משחק, ספורט, או מסיבות פיג 'מות. עם זאת, הם יכולים לחיות גם על חפצים דוממים, כגון כיסאות, ספות, מושבי רכב ואפילו בגדים.

מספר סוגים של טיפולי כינים זמינים מעבר לדלפק. חלקם מבוססים על פיריתרינים או פרמתרין, שהורגים כינים וביצים. קוטלי הדברה אלה בדרך כלל רעילים אם שואפים אותם, אך הם עלולים גם להזיק לסביבה.

יש גם תרופות מרשם שיכולות לשמש להריגת כינים. עם זאת, יש לעקוב אחר תרופות אלה אל המכתב. הם חייבים להיות בשימוש במינון המומלץ, ואתה תמיד צריך לשמור את התרופה מהעיניים. עליך גם להישמע להוראות שמספק הבריאות שלך נותן לך.

המוצרים הנפוצים ביותר הם אלה שהורגים כינים וביצים. מוצרים אלה כוללים שמפו, שטיפת שמנת וקרם. חלקם מכילים גם שמנים חיוניים החונקים את הכינים.

עדיף לטפל בכל בני ביתך השורצים בו זמנית. זה מונע את החדירה מחדש של הכינים.

אם אינך בטוח אם עליך לטפל בכל בני משפחתך, תוכל להיוועץ במספק הבריאות שלך. הם יכולים לעזור לך לבחור את התרופה הטובה ביותר.

אפשר גם להשתמש במוצר שמשתמש בחומר פדיקולרי כדי לטפל בכינים. המוצרים האלה הורגים גם את הביצים וגם את הציצים. טיפולים אלה יכולים לשמש בסדרה של שלושה טיפולים, בהפרש של חמישה עד שישה ימים.

טיפול להסרת כינים

להיפטר מכינים יכול להיות תהליך מייגע. למרבה המזל, יש דרכים להפוך את התהליך למהיר וקל יותר. מלבד שכירת איש מקצוע לעשות את העבודה בשבילך, יש כמה תרופות בית פשוטות שאתה יכול לנסות.

הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר התמודדות עם כינים הוא להתחיל טיפול מייד. אם תחכה, הכינים יתחילו לחזור ואולי תצטרך להתחיל מחדש. אתה צריך גם לנסות לטפל בכל המשפחה.

כאשר אתה מקבל לראשונה כינים, אתה צריך לחפש נקבות, הביצים הקטנות שמטילה נקבת כינה בוגרת. ניטס אינם מדבקים, אבל הם יכולים לבקוע לתוך כינים חיות. שימוש במסרק יעזור לך להסיר את הניטים.

ניטס לא חיים זמן רב, אז הם ימותו בתוך כמה ימים. כדי לטפל בכלבים, אתה יכול להשתמש במסרק דק ושעוות דבורים. אל תשכחי להסיר את הניטים לפני שאת מתחילה לטפל.

ניטס יכול לבקוע לתוך כינים חיות אחרי כמה ימים, אז אתה צריך לטפל בהם מיד. ניתן לרכוש מסרקים בכל בית מרקחת. אל תשכח לעקוב אחרי ההוראות של החבילה.

למרבה המזל, יש טיפולים שמאושרים ע "י מנהל המזון והתרופות. אלה כוללים תרופות ללא מרשם, כמו גם תרופות מרשם. אתה יכול גם לקנות שמפו כינים עם 1% פרמתרין ללא מרשם. אולי תרצה לשאול את ספק הבריאות שלך מהו שמפו הכינים הטוב ביותר לשימוש עבורך.

כמה טיפולים צריך כדי להשמיד כינים?

באופן כללי, אין צורך להשתמש בחומרי הדברה כדי לטפל בכינים. חומרי הדברה אלה עשויים להיות רעילים לבני אדם ולסביבה. אם אתה בוחר להשתמש בחומרי הדברה, עליך לשקול נסיגה.

לכינים יש מחזור חיים הכולל שלושה שלבים. השלב הראשון כרוך בשפיכה. השלבים האלה אורכים 7-10 ימים. השלב השני הוא כאשר הנימפות מתחילות להיות בוגרות. הנימפות זקוקות לדם בדקה הראשונה של הלידה. השלב השלישי הוא כאשר הכינים הבוגרות מתחילות להטיל ביצים.

הטיפול בכינים כרוך בהריגת הכינים הבוגרות והנימפות שלהם. שימוש בחומרי הדברה יהרוג את הנימפות אבל לא את הביצים. אם הכינים עדיין בחיים, הן עשויות להיות עמידות בפני קוטלי חרקים.

אם תבחר להשתמש בחומרי הדברה, יש לבצע את הטיפול לפחות 7 ימים לאחר היישום הראשון. אם תוותר על היישום השני, תוכל להסתכן בהקמה מחדש.

אתה צריך גם להימנע ממגע ראש בראש עם אדם שורץ כינים. זו אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע מכינים להתפשט. עליך גם לשטוף את כל הפריטים שבאו במגע עם ראשך מאז החלה ההתפשטות.

אולי כדאי שתשתמש בתחליב הנקרא בנזיל אלכוהול. הקרם הזה לא הורג כינים, אבל הוא חונק כינים. זה מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות לטיפול בכינים. עם זאת, זה יכול להיות מעצבן לעור.