סוגי תוספות שיער


תוספות שיער יכולות להיות דרך מצוינת להוסיף יותר נפח וצבע לשיער שלך. עם זאת, לפני שאתה קונה, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הנכונים. המשך לקרוא כדי ללמוד על הסוגים השונים של תוספות שיער הזמינות.

תוספות שיער סינטטי לעומת תוספות שיער אדם

אם אתה מחפש תוספות שיער, אולי אתה תוהה אם כדאי לך ללכת עם שיער סינטטי או אמיתי. למרות שיש יתרונות רבים לשתי האפשרויות, הבחירה שלך תהיה בסופו של דבר תלויה בהעדפותיך האישיות, בתקציב ובסגנון ההרחבות שברצונך לרכוש.

להלן כמה מההבדלים החשובים ביותר בין שיער אנושי לסינטטי. שיער סינטטי עשוי מסיבים מעשה ידי אדם מעובדים באופן מלאכותי, כגון ניילון ואקריליק. חומרים אלה מחקים את המראה של שיער אמיתי, אבל הם הרבה פחות גמישים ועמידים בפני חום מאשר שיער אדם אמיתי. חומרים סינתטיים מסוימים אפילו מרגישים כמו פלסטיק. גם שיער אדם יקר יותר, אך יש לו תוחלת חיים ארוכה יותר וניתן לטפל בו עם מוצרים דומים. יש לו גם מרקם רך יותר, מה שמקל על פירוק.

עם זאת, לשיער אדם יש מספר יתרונות על פני חומרים סינתטיים, כולל היכולת להיות צבוע. שימוש במוצר צביעה עלול לפגוע בסיבים סינתטיים. בהתאם לסוג ההרחבה, ייתכן שניתן יהיה לצבוע אותה בצורה לא פולשנית. שיער אדם ניתן לעיצוב כמו שיער רגיל, וזה יתרון נוסף. בהתאם לסוג הסינטטי, ייתכן שלא תוכל ליישר אותו באותה קלות. אתה יכול גם לגלות שאתה צריך להשתמש בעוד מוצרי סטיילינג כדי שזה ייראה כמו שאתה רוצה שהוא ייראה.

שיער אדם גם מחזיק בצורתו טוב יותר מאשר מקבילו הסינטטי. זה נכון במיוחד לגבי סגנונות מתולתלים. שלא כמו חומרים סינתטיים, שיער טבעי אין צורך להחליק לעתים קרובות. לבסוף, שיער אדם נראה טבעי יותר וניתן לעצב אותו בקלות כדי לתת לך את התסרוקת הרצויה. בין אם אתה משתמש טבעי או סינתטי, חשוב לשמור על התוספות שלך בריאות ובכושר מעולה. שימוש בשמפו ובמרכך הנכונים יכול לעזור לשמור על השיער שלך במיטבו.

מה כדאי : תוספות ערב או תוספות קליפ אין ?

כאשר בוחרים בין ערבות לתוספות קליפ אין, חשוב לדעת מה כל סוג של תוספת עושה לשיער שלך. תוספות שיער מסוג זה עשויות משיער סינטטי או משיער אנושי ומגיעות בטקסטורות, אורכים וצבעים שונים. בהתאם לסוג השיער ולסגנון החיים שלך, ייתכן שתרצה לבחור אחד או אחר.

אבל חשוב לציין שכל סוג של תוספת דורש שגרת טיפוח שונה לשיער. אם אתה מחפש להוסיף אורך נוסף, ערב הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר. זה טבעי יותר מאשר תוספת קליפ-אין, שיכולה להשאיר את השיער שלך יבש ושביר. ערבב יכול לשמש גם ליצירת מראה נפח.

משקל הערב ישתנה בהתאם לעובי השיער שלך. שיער עבה יותר יוכל להתמודד עם המשקל הכבד יותר של ערבים. עם זאת, אם יש לך מנעולים עדינים יותר, עדיף ללכת עם ערב קל משקל יותר. ניתן לתפור תוספות שיער לתפירה לצמות או ציפורניים, והן הקבועות והעמידות ביותר. הם גם יקרים יותר.

תצטרך למצוא איש מקצוע כדי להתקין את ההרחבות האלה, מה שיכול לקחת שלוש עד שש שעות. חלקם תפורים ביד, בעוד שאחרים תפורים במכונה. ניתן ליישם ערבים על ידי שזירה, או שניתן ליישם אותם עם סרט. השימוש בקלטת קל יותר, אך הוא מפעיל פחות לחץ על השיער שלך. למנעולים עדינים יותר, עדיף להשתמש בערב הקשור ביד. ערבים הקשורים ביד נוטים פחות להישבר או למשוך. תוספות שיער בקליפ-אין מחוברות לבסיס באמצעות רצועת סיליקון דקה. הרחבות אלו נועדו להיות קצת יותר קלות ליישום ולשמירה על ניקיון.

הם גם הרבה יותר דקים מאשר סוגים אחרים של תוספות, מה שמאפשר להם להניח שטוח יותר על הראש. יש גם תוספות שיער ללא תפרים, הנעשות על ידי הדבקת השיער בסיליקון. שיטה זו יכולה להיות קשה לצביעה ויכולה לגרום לערב להיראות מפוספס בחלק העליון.

מומלץ להשתמש בספריי ליטוש שורש כדי לעזור לצבע לחדור לערב. כמו בכל תוספות שיער, חשוב לנקות ולתחזק אותן כראוי. כדאי לשטוף את התוספות לפחות פעם בשבוע, ולהקפיד להשתמש במוצרים נטולי סולפט.

תוספות שיער – חיבורי פיוז'ן ו-tape-ins

ישנם שני סוגים עיקריים של תוספות שיער – חיבורי פיוז'ן ו-tape-ins. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. בעת הבחירה ביניהם, עליך לקחת בחשבון את ההעדפות האישיות שלך. כדאי להתייעץ גם עם סטייליסטית. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג הוא הטוב ביותר עבורך.

קשרי פיוז'ן מחוברים לשיער שלך באמצעות קשר קרטין. הרחבות אלו עמידות יותר מ-tape-ins. הם גם יותר קל להסיר. עם זאת, קשר הקרטין עלול לגרום נזק לשיער שלך אם לא מטפלים בו. כדי לשמור על תוספי הפיוז'ן של נהדר, עליך לעקוב אחר העצות הפשוטות האלה. קשר הקרטין מצמיד את התוספות לשיער הטבעי שלך ומונע מהן להחליק החוצה. זה גם גמיש כך שהוא משתלב עם השיער שלך. אם יש לך קרקפת רגישה, אתה עלול לחוות אי נוחות מסוימת במהלך תהליך ההתקנה. היתוכים נמשכים עד שישה חודשים. הם מגיעים במגוון צבעים וסגנונות, כך שתוכל לבחור את זה שמתאים לאישיות שלך.

בנוסף, ניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור לחמניות או קוקו גבוה. או שאתה יכול להתקין אותם בדפוסי ספירלה. אפילו סגנונות חצי למעלה יכולים להיראות טוב עם פיוז'ים. הוספתם לשיער שלך יכולה לתת לך דחיפה גדולה בסגנון ובנפח. אתה יכול לקבל מקצועי להתקין fusions בשבילך או שאתה יכול לעשות את זה בעצמך.

דבר אחד שכדאי לזכור הוא שאתה תמיד צריך לתת לשיער שלך להתייבש באוויר אם אפשר. למרות שהם יכולים להחזיק מעמד זמן רב, אתה צריך להיות זהיר בעת העיצוב והשטיפה שלהם. השתמש במוצרים נטולי סולפט כדי לנקות אותם ולהימנע מכימיקלים קשים. למרות שהקלטות אינן דורשות כל טאצ'אפ, הן אינן עמידות כמו היתוכים. טייפ-אין יכול ליפול אם אתה שומני או אם השיער שלך דק.

כמו כן, אתה עשוי לגלות שאתה צריך להחליף אותם בערך כל 6-12 שבועות. אם אתה שוקל לקבל הרחבות, הקפד לדבר עם הסטייליסטית שלך. הוא או היא יוכלו לכוון אותך בכיוון הנכון.