האם אופני EVOKE רטרו הם רעיון טוב?

EVOKE

האם אופני רטרו EVOKE באמת רעיון טוב? בואו נסתכל על מה האופניים האלה וכיצד הם שונים מן הדגמים החדשים. אופני רטרו יתאימו לצרכים ולסגנון שלכם, בין אם אתם רוצים אופני וינטג ' אותנטיים או דגם מודרני ופונקציונלי יותר. הם יהיו אותנטיים, עשויים מרכיבים באיכות גבוהה, ויימשך לכל החיים. הם יספקו לך את הסגנון ואת העמידות שאתה רוצה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על היתרונות של אופני EVOKE רטרו.

מה זה אופני EVOKE רטרו?

אופניים EVOKE רטרו הוא, בין היתר, נוח. נוחות נקבעת על ידי שילוב של מרכיביו. המסגרת, אוכף הכידון, הכידון, האחיזה והצמיגים ממלאים תפקיד מכריע. ישנם גם אביזרים רבים זמינים לאופני EVOKE רטרו. סל הוא דוגמה אחת לאביזר נהדר. לסל הקדמי קירות גבוהים ובנייה נוקשה. זה גם פונקציונלי מכיוון שהוא יכול להכיל מצרכים או אוכל לכלבים. אופני רטרו הם אופציה נהדרת עבור נוסעים שרוצים לקחת את העיר באופניים.

מסגרות אופניים עשויים בדרך כלל סיבי פחמן, פלדה או אלומיניום. למרות שאופני טיטניום יכולים להיות יקרים, הם קלים במיוחד. אופניים אלה עשויים סיבי פחמן מכיוון שהם נוקשים במיוחד. בעוד שאלומיניום פחות סלחני מסיבי פחמן, זהו החומר הנפוץ ביותר המשמש באופניים בינוניים וברמת כניסה. אלומיניום הוא דרך ביניים טובה, אך הוא נוקשה מדי לאופני רטרו.

לאופני EVOKE רטרו יש לרוב ידיות וכיסויי בלמים ייחודיים. לאופניים מודרניים יש צינור עליון אופקי. לאופני רטרו יש סורגים עבים יותר. לפיכך, האופניים רטרו קל יותר לטפל ולתמרן מאשר עמיתו המודרני שלה. אופניים מסוג זה מושלמים לנוסעים שרוצים ליהנות מהטבע מבלי להקריב נוחות. האוכף והברים נוחים לרוכבים קצרים וגבוהים כאחד.

האם אופני EVOKE רטרו טובים?

האם אופני רטרו טובים? המונח "רטרו", לעומת זאת, מתייחס למשהו מן העבר. אבל האם אופני רטרו הם כולם אופניים מיושנים עם סל? לא, המונח" רטרו " מתייחס לאופניים שנעשו לפני 10 שנים או יותר. ובעוד שרבים מהקלאסיקות הללו עדיין במצב רכיבה נהדר, רוב אופני הרטרו מיוצרים בטכנולוגיות וחומרים מיושנים. זה אומר שהם לא בטוחים לשימוש יומיומי.

כשמדובר בבלמים, לאופני רטרו היו כמה סוגים. בלמי רכבת היו הסוג הראשון. הם עצרו את הגלגל מלהסתובב לאחור. בלם הרכבת הציע אפנון מינימלי, ומעט כוח עצירה. סוג אחר היה בלמי צמיגים. זה היה חתיכת עץ בצד אחד של הצמיג שהאט אותו. לשניהם היה אפנון הגון אך חסר כוח. למרבה המזל, רוב אופני הרטרו עדיין משתמשים בבלמי שפה אלה.

לאופני רטרו יש הבדלים רבים מאופניים מודרניים. ההילוכים שלהם שונים. אין להם מנופים כמו אופניים מודרניים. במקום זאת הם משתמשים בתנועת חיכוך. ההבדל הוא לא דרמטי כמו שזה נשמע. אתה יכול לשנות את ההילוכים באופן ידני או באמצעות ידית הסטה. אבל בין אם אתה מתחיל או מומחה, אופני רטרו יכולים להיות נהדרים עבורך.

אופני רטרו חדשים

רוכבים רבים נהנים לרכוב על הקלאסיקות של בית הספר הישן המתוארכות לשנות ה -1920 וה -30, אך יש המעדיפים את הריגוש של אופניים חדשים יותר עם הרבגוניות והביצועים שלהם. אופני רטרו נהדרים לכל מי שרוצה לשחזר את סגנון הרטרו של האופניים האהובים עליהם. לפני שתבצע את הרכישה, הקפד לשקול את כל הרכיבים להיכנס אופניים. כדי להקל על הרכישה, ריכזנו עבורכם רשימת תכונות שיש לחפש בעת רכישת אופני רטרו חדשים.

אופניים מודרניים יש צינור העליון 56 ס מ. לאופני רטרו יש צינור עליון אופקי ומשופע. לאופניים מודרניים יש סורגים עבים יותר וכיסויי בלמים מעוקלים. מסגרת אופני רטרו עשויה לרוב ממסגרת צינורית מפלדה חזקה שקל יותר לתמרן ולרכוב מאשר המקבילה המודרנית שלה. אופניים רטרו ניתן לרכוש בחנות האופניים המקומית שלך או סוחר קרוב אליך.

אופני רטרו היו בתחילה אופניים עירומים. עם זאת, היצרנים גרמו להם להיראות אותנטיים ורטרו יותר תוך שמירה על תכונות מודרניות. לאופניים אלה יש לעתים קרובות פנסי ראש עגולים, מושבים תפורים וערכות צבעים עדינות. יש להם גם גלגלים חישורים תיל או גלגלים יצוקים שנראים כמו חישורים. מרוצי בתי קפה מודרניים התחילו כאופני רטרו, אך מאוחר יותר שונו כך שייראו כמו אופני מירוץ מודרניים, עם סורגים נמוכים, מעטפת פנסים וגיבנת מושב אחורי.