היתרונות של משחקי קופסא

משחקי foxmind

ההתפתחות של משחקי הלוח ישנה כמו ההיסטוריה האנושית עצמה, עם עדויות שמצביעות עליהם עד 5,000 לפנה"ס. במזרח התיכון, בני אדם מוקדמים עיצבו קוביות גולמיות ממקלות צבועים, קליפות צבים ועצמות מגולפות. מצרים קדומים העדיפו גם את משחקי הלוח, והפרקטיקות הדתיות שלהם היו קשורות קשר הדוק למשחק אחד כזה. משחק אחד כזה נקשר קשר הדוק לסגידה הפוליתאיסטית של האל הנחש מהן.

מהו משחק קופסא?

משחקי קופסא הם משחקי שולחן שיש להם קטעים שניתן להזיז אותם בלוח המסומנים מראש. משחקים אלה משלבים לעתים קרובות גם אלמנטים של משחקים אחרים. הם יכולים להיות דרך נהדרת לבלות לילה עם משפחה וחברים. ישנם אלפי משחקי קופסא שונים לבחירה.

לרוב משחקי הלוח יש מטרה, אך הם יכולים להשתנות במה שהם. המטרה עשויה להיות נקודות, כסף, תהילה או אפילו לבנות משהו או להגיע לאנשהו. יעדים אלה יכולים להיות מגוונים מאוד, ובדרך כלל מושגים על ידי חשיבות של שחקנים אחרים. זו יכולה להיות משימה קשה לשלוט, במיוחד אם אתה חדש במשחק.

ישנם סוגים רבים ושונים של משחקי קופסא, אך כולם חולקים כמה מאפיינים. רבים מהם כוללים קטעים הנעים סביב לוח או מחצלת. חלקם הם משחקי תפקידים, ואילו לאחרים אין מרכיב לוח פיזי. חלקם גם משחקי קלפים. דוגמה טובה למשחק קופסא הוא משחק הלוח הקלאסי, קלודו.

המרכיב הראשון במשחק קופסא הוא לוח המשחק. אמנם מועצת המנהלים של משחק דירקטוריון יכולה להיות שונה ביותר, אך כל משחקי הלוח כוללים לוח משחקים, המשמש כד כדי שהמשחק יתפתח. בנוסף לדירקטוריון, רכיבים אחרים של משחק קופסא כוללים קלפים, אריחים ודמויות.

איך משחקי הלוח מועילים לך?

משחקי קופסא הם דרך נהדרת לשפר מיומנויות חברתיות ולבנות ביטחון. הם גם עוזרים לילדים ללמוד לחזור, לשתף פעולה, לעקוב אחר ההוראות ולהתמודד עם ניצחונות והפסדים. חלק מהמשחקים אפילו מלמדים מיומנויות ספציפיות, כמו היגיון והנמקה. אם אתה הורה, משחק משחקי קופסא יעזור לך להתחבר עם ילדיך.

משחקי קופסא עוזרים לכם גם לבנות מיומנויות זיכרון ואסוציאציות קוגניטיביות. זה עוזר להפחית את רמות הלחץ שלך ולהפחית את הסיכון שלך למחלות לב וכלי דם ושבץ מוחי. אנשים רבים גם מגלים שהם יכולים לעזור להם להירגע ולשפר את מצב הרוח שלהם. מחקר שנערך בשנת 2017 מצא כי משחקי קופסא יכולים לעזור לאנשים ללמוד לשלוט ולממש את תגובת המאבק או הטיסה שלהם. זה מאפשר לתודעה לתרגל מצבים מלחיצים בסביבה מבוקרת ובונה מנגנוני התמודדות שעשויים לעזור לך לנהל לחץ.

משחקי קופסא הם פעילות גופנית נהדרת למוח שלך. החשיבה המורכבת הנדרשת לזכות במשחק קופסא מגרה את האונה הקדמית שלך, וזה חיוני לתפקוד הקוגניטיבי. משחק רגיל של משחקי קופסא יכול להפחית את הסיכון לדמנציה והפרעות עצביות אחרות. יתר על כן, משחק המשחקים הללו מגדיל את רמות הריכוז שלך.

משחקי קופסא גם משפרים את הכישורים החברתיים של ילדיכם. משחק משחקי קופסא עם ילדיכם מקדם שיחה, שיכולים לשפר את מערכת היחסים שלכם עם ילדיכם. בנוסף, ילדים יכולים לתרגל אמפתיה, חמלה ואמון באמצעות פעילות זו. בנוסף, משחק משחקים עם המשפחה שלך גורם לך להתקשר יותר.

למה אתה צריך לשחק משחקי קופסא?

משחק משחקי קופסא זה דרך מצוינת לחברתי ולפתח את הביטחון שלך. זה גם עוזר לך לבנות את ההערכה העצמית שלך ומאפשר לך להראות את הצד היצירתי שלך לאחרים. יש אנשים שמופנמים עשויים לגלות שמשחקי קופסא יכולים להגביר את תחושת העצמי שלהם ולעזור להם להתגבר על ביישנות וחרדה חברתית. אתה יכול לשחק את המשחקים האלה עם חבריך או משפחתך בכל מקום ובכל זמן.

אחד הדברים הגדולים במשחקי קופסא הוא שהם מעודדים שיתוף פעולה בין שחקנים. זו הדרך הטובה ביותר להתחבר עם זרים, וזה יכול אפילו לעזור לאנשים עם חרדה חברתית! בניגוד לצורות בידור אחרות, משחקי קופסא מעודדים עבודת צוות ושיתוף פעולה. היבט חברתי זה של המשחק מאפשר לשחקנים לקיים אינטראקציה זה עם זה בדרכים שמעולם לא חשבו שאפשר.

מלבד מתן הסחת דעת גדולה, משחק משחקי קופסא עוזר לך ללמוד כיצד להתמודד עם לחץ. על פי מחקר שפורסם בשנת 2017, משחק משחקי קופסא מסייע למוח לווסת את תגובת המאבק או הטיסה שלו. על ידי מתן לתודעה מגוון מצבים מלחיצים, משחקי קופסא מאפשרים לך לתרגל אסטרטגיות התמודדות שיכולות לעזור לך להתמודד עם מתח בצורה יעילה יותר.

משחק משחקי קופסא זה גם תרגיל נהדר לתודעה. זה עוזר לך לשרוף קלוריות, מפחית את לחץ הדם ומגדיל את רמות האנדורפין, מה שאומר שאתה מרגיש בריא ומאושר יותר. היתרונות הללו גדולים עוד יותר כאשר יחד עם פעילויות אחרות, כמו ספורט ואכילה בריאה. הרבה אנשים מבלים את כל היום שלהם בההה במסכים שלהם, כך שיצא להתאמן על גופך ישפר את בריאותך.

לפרטים נוספים, הקליקו: משחקי foxmind: "דברים בגו"