חנות אקולוגית לבית


כאשר אתם מחפשים לרכוש ב חנות אקולוגית לבית שלכם, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. מסוג החנות ועד העלות, אתה רוצה לוודא שזו העסקה הטובה ביותר שאפשר. אם לא תיזהר, אתה עלול לקבל חנות שאינה עומדת בקנה אחד, ואף עלולה להיות מסוכנת למשפחתך.

שלל מוצרים ידידותיים לסביבה

VivaTerra, חברה מבוססת קליפורניה, עוסקת בריהוט ובקישוטים ידידותיים לסביבה. אתר האינטרנט שלו כולל מגוון רחב של רהיטים ותפאורה, כולל חלקי עץ משוחזר, מסגרות מיטה טבעיות, מדפים ומראות. החברה אפילו מציעה אפשרות משלוח ידידותית לאקלים תמורת $1 בלבד. לגבי החברה עצמה, VivaTerra היא מכונה משומנת היטב ועושה יותר מסתם למכור מוצרים. הם גם ידועים ביוזמות הירוקות החתומות שלהם, כולל תוכנית קיזוז פחמן באמצעות TerraPass. בנוסף, VivaTerra תומכת בעובדים אמריקאים שמקבלים שכר מחיה והטבות. בסופו של דבר, VivaTerra שואפת לשפר את איכות החיים באמריקה תוך שהיא עושה את שלה כדי להאט את התחממות כדור הארץ. VivaTerra אולי הראשונה במשחק ריהוט הבית הידידותי לסביבה אבל היא בהחלט לא האחרונה. עם שלל מוצרים ידידותיים לסביבה ומחלקת שירות לקוחות מעולה, קל להבין מדוע החברה הזו מכה גלים במרחב הירוק. בין אם זה ריהוט עץ משוחזר, הדגשות מתכת ממוחזרות, או המילה האחרונה בתחום האלקטרוניקה הביתית, VivaTerra סיפקה אותך. אז, תסתכל מסביב ואולי תמצא את היצירה המושלמת לבית שלך או למשרד הבא שלך.

חנות אקולוגית המחויבת לקיימות ואחריות סביבתית

מצנח היא חנות אקולוגית לבית המחויבת לקיימות ואחריות סביבתית. המותג מציע מוצרים ביתיים איכותיים ועמידים העשויים מחומרים אורגניים שמקורם באחריות. עבור הקולקציה האורגנית הראשונה שלה, הצנחן השיקה מבחר של ציוד חיוני לבית, כולל מצעים ומגבות. רוב המוצרים הם בעלי אישור GOTS (Global Organic Textile Standard). בנוסף, החברה פועלת לקראת הפיכתה לניטרלית אקלימית. כדי להגיע למטרה זו, מצנח נוטלת על עצמה כמה התחייבויות כלפי הסביבה ואנשיה. זה כולל רכישת אשראי פחמן כדי לקזז פליטות הקשורות לייצור מוצריה. הוא גם פועל להיות ניטרלי אקלימי עד יום כדור הארץ 2022. מצנח הציגה גם את התוכנית המעגלית הראשונה שלה אי פעם. התוכנית היא בשיתוף פעולה עם קרן האו"ם. באמצעות התוכנית, מצנח תחזיר באמצעות תוכנית חונכות ליזמים שחורים. באשר לשאר המוצרים, מצנח מציעה מגוון רהיטים, לרבות שידות לילה, ספות ומזרונים. יצירות אלה מיוצרות על ידי כמה מבעלי המלאכה הטובים בעולם.

תשוקה משותפת לאורח חיים בריא יותר

Thrive Market היא חנות אקולוגית לבית המציעה מוצרים בריאים ובמחיר סביר. המשימה שלו היא להפוך חיים בריאים לקלים. החברה נוסדה על ידי קבוצה של אנשים עם תשוקה משותפת לאורח חיים בריא יותר. Thrive Market מציע לחברים את האפשרות לחסוך במותגים שאינם GMO ובמותגים אורגניים מהימנים. חברים יכולים לחסוך על ידי בחירת דיאטות ספציפיות, קניות לפי קטגוריות וגלישה לפי ערך. כמה תכונות אחרות כוללות ניסיון חינם ל-30 יום ואחריות להחזר הכסף. ל-Thrive Market יש תוכנית חברות המעניקה חברות חינם למורים, תלמידים, חיילים משוחררים ומשפחות מעוטות יכולת. Thrive תורמת חברות גם למגיבים ראשונים, למועדון הבנים והבנות ול-FoodCorps, עמותה שעובדת עם קהילות בעלות צרכים גבוהים כדי לספק אוכל טוב יותר עבורך. כאשר אתה מזמין מ-Thrive Market, אתה יכול לבחור לקבל את ההזמנה שלך במשלוח עד דלת ביתך. המוצרים יגיעו תוך יומיים עד חמישה ימים. תקבל מידע מעקב עבור ההזמנה שלך. Thrive Market הוא גם אפשרות מצוינת למי שמחפש תוצרת טרייה. השירות נשלח עם USPS ו-FedEx. בנוסף, הוא משתמש באריזות הניתנות למחזור. חלק מהמוצרים דורשים ממך לרכוש אותם בחבילות של שלושה או יותר. למשל, אפשר לקנות שוקולד צ'יפס רק בשלוש שקיות.

החברה מחויבת לתהליכים אתיים

מיננה היא חנות אקולוגית לבית המציעה מגוון רחב של מוצרים טבעיים וברי קיימא לבית ולגינה. החנות מציעה הצעות אמנותיות במחיר סביר וכלי זכוכית ייחודיים. המוצרים בעבודת יד של MINNA מיוצרים עם צבעים טבעיים וחומרים ממוחזרים. לכל יצירה עיצוב מורכב ופרטים יוצאי דופן. הם מיוצרים באמצעות טכניקות וציוד מסורתיים, אך הם מעוצבים מחדש עם כשרון מודרני. MINNA היא חברת B-Corp מוסמכת. משמעות הדבר היא שהחברה מחויבת לתהליכים אתיים, ומתייחסים לאנשי הצוות, הספקים והאומנים שלהם בכבוד. זה גם תומך בגורמים בעלי מודעות חברתית וסביבתית, כמו בחירת חומרים אורגניים. של MINNA האוספים הם לרוב אפס פסולת, והם תורמים 1% מהמכירות לעמותות. המשימה של מינה היא להעצים ולקדם מצעי במבוק ידידותיים לסביבה בעבודת יד. המותג עובד עם אומנים אמן במקסיקו, גואטמלה ואורוגוואי כדי ליצור יצירות יפות ופונקציונליות כאחד. הקולקציה שלהם נטועה במאות שנים של מסורת, אבל הם עדכנו אותה לדור חדש של קונים. קו האביב של MINNA כולל פלטת צבעים מגוונת ודוגמאות גיאומטריות. דפוסים אלה נוצרים בהשראת דפוסים שהיו בשימוש זמן רב בתרבויות ברחבי אמריקה הלטינית. יש גם קטגוריות מוצרים חדשות, כמו אביזרי מטבח, שטיחים וזרקים.

העשויה ממרכיבים שמקורם בצמחים

Eartheasy הוא עסק של מיליוני דולרים שבסיסו במילווקי, ויסקונסין. זה היה פרי מוחו של בן מקונל, שיש לו תשוקה לכל דבר ירוק. בחנות צוות של 30 עובדים עונתיים ובה מבחר גדול של מוצרי ניקוי ירוקים. יש גם מספר מאמרים אינפורמטיביים על החברה. כנראה שהדרך הטובה ביותר לגלות עוד על החברה היא לבקר באתר. אם אתם באזור מילווקי, אל תפספסו את ההזדמנות הזו ללמוד על השיטות והמוצרים הירוקים שלהם. יתר על כן, שירות הלקוחות שלהם הוא שאין שני לו. לסיום, הם מציעים מדיניות החזרת מוצרים נרחבת. זהו יתרון משמעותי לכל מי שמחפש שירות ניקיון ירוק. מספר אנשי צוות Eartheasy חמושים במפתחות לטירה בכל הנוגע להערכה והמלצה על מוצרים. לדוגמה, הם ממליצים על CitraSolv, תמיסת ניקוי העשויה ממרכיבים שמקורם בצמחים. שלא כמו בן דודו הכימי, זה בטוח לשימוש במקלחת, וניתן אפילו לדלל אותו כדי ליצור ערפל עדין