חנות לכלי מטבח


אם אתה אוהב בישול אבל מחפש כמה כלים חדשים להוסיף למטבח שלך, אז חנות כלי ונוי עשויה להיות המקום המושלם עבורך. חנות לכלי מטבח תעניק לכם שפע של אפשרויות לבחירה, כמו גם תאפשר לכם למצוא משהו שמתאים למראה ולתחושה של הבית שלכם.

World Market

עבור חובבי המטבחים, World Market הוא מקום מפלט מסוגו, הדומה לחנות כלבו, עם שפע של אפשרויות יוקרה ונמוכות. הם נושאים את המותגים הגדולים, שחלקם הפכו לשמות מוכרים. אם אתם מחפשים את העסקה הטובה ביותר בעיר, השוק העולמי הוא המקום שבו תמצאו אותו. עם שיא מכירות ושירות מדהים, קל להבין מדוע החנות היא יעד פופולרי בקרב קונים בתים בעלי אבחנה במדינה. בין אם אתה מחפש ערכת פטיו חיצונית זולה או סט טבח חדש, תוסדר תוך זמן קצר.

זה גם מקום טוב לזכות במתנות הנחות וחפצי בית לחגים הקרובים. מלבד החשודים הרגילים, בחנות יש מחלקת עיצוב בית חזקה המצוידת במגוון של כישרון שיגרום לכל בעל בית גאה להתעלף. הנפח העצום של המלאי שלהם הופך אותם לתחנת חובה לרשימת הקניות שלך לחג. מה יכול להיות זמן טוב יותר לבדוק את ליין כלי המטבח החדש של World Market? בין אם אתה מחפש טוסטר חדש ומפנק או סט טבח חדש, הקמעונאי הגדול בעולם אמור לכסות אותך.

וויליאמס סונומה


לוויליאמס סונומה יש הרבה מה להציע בכל הנוגע לכלי מטבח. במיוחד, המותג נושא מבחר גדול של כלים העשויים מסיליקון עמיד בחום. סיליקון הוא חומר שנועד לעמוד בטמפרטורות של עד 400 מעלות. ניתן למצוא את הכלים הללו בצבעים שונים. יתר על כן, הם קלים לניקוי. אם אתם מחפשים אביזר מטבח עם קצת סטייל, כדאי לכם להציץ בקולקציית כלי העץ של Williams Sonoma. מגוון מסוים זה מתהדר בגימור חלק ובידית נאה.

בנוסף, ניתן להתאים אותם עם שמן מינרלי בטוח למזון. לחברה אוסף גדול של פותחני קופסאות שימורים ומדחום למזון המתאים למבחר הרחב של כלי בישול. אפשר גם לשים יד על סט מקצפים מפואר, כפות מדידה, מצקות ועוד. לבסוף, אתה יכול גם לבחור מתוך שפע של ספרי בישול. יש כאלה לכל המשפחה, לדיאטות מיוחדות ולמדינות שונות.

בנוסף לכל האמור לעיל, תמצאו עוד מספר פריטים מגניבים ב-Williams Sonoma. לדוגמה, אתה יכול לקבל סט כלי עץ וסיליקון אלגנטי. בחירה טובה נוספת היא קו Chef'n המתמקד בכלים שנועדו להקל על חייכם. מקולפים ועד זסטרים, תוכל ליהנות מהעשייה הקולינרית שלך עם פחות מתח ויותר כיף. לדוגמה, ניתן להשיג כלי סיליקון בציפוי נון-סטיק שעומד בפני התנפחות טמפרטורה של עד 400 מעלות. יתרה מכך, אתה יכול לשלב אותו עם כמה כלי בישול מזכוכית כדי ליצור חווית בישול חלקה במיוחד. בין אם אתה מנסה להרשים את האורחים שלך או פשוט ליהנות מארוחה ביתית, המוצר הזה ייתן לך יתרון על המתחרים.

Crate and Barrel

Crate and Barrel היא חנות לכלי מטבח, כמו גם לשאר עיצוב הבית. החברה הינה חלק מקבוצת אוטו ומפעילה למעלה מ-100 חנויות ברחבי ארצות הברית וקנדה. המוצרים שלהם נעים מכלי מטבח ממתכת ועד לריהוט מטבח, כלי אוכל ומצעים. הם מוכרים גם מכשירי חשמל קטנים, אביזרי אמבטיה ותאורה דקורטיבית. Crate and Barel מציע גם קו כלי בישול בתוך הבית. זה מורכב מפריטים פרו-דירוגים ידידותיים לתקציב. חלק מכלי הבישול המופיעים בערכה כוללים סיר עם מכסה של 6 ליטר, מחבתות 8 אינץ' ו-10 אינץ' ומצקת מרק.

אתה יכול לקבל מידע נוסף על מוצרים אלה ומוצרים אחרים ממותגים של Crate & Barrel מאתר האינטרנט שלהם. Crate and Barrel מציעה אפליקציה המאפשרת למשתמשים לבצע הזמנות באינטרנט, לבדוק את המלאי שלהם ולקבל התראות טקסט. משתמשים יכולים אפילו לשלם באמצעות כרטיסי האשראי שלהם או Apple Pay. Crate & Barrel מציעה מגוון כלי בישול מנירוסטה. טכנולוגיית הליבה של EvenCook של החברה נועדה לתת חימום מהיר ועקבי.

תכונה נוספת היא מערכת האחסון המודולרית שלו. מוצרים נוספים בסדרה הם כלי בישול שאינם נדבקים. הכלים האלה מגיעים עם פותחן פחיות בעל ידית רכה, כדור גלידה, גלגל פיצה ומרכך בשר. ערכת בישול זמינה גם היא, הכוללת סיר עם מכסה של 2 ו-3 ליטר, טרנר גמיש וטרנר מוצק. Crate & Barrel הציגה לאחרונה את קו כלי הבישול המעוצב שלה, The Kitchen by Crate. אוסף זה מיועד לטבחים מתחילים. הוא כולל טכנולוגיית ליבת EvenCook נחושת. בנוסף לקו הביתי שלהם, Crate and Barrel מוכרים מותגי מטבחים עם הדירוג הגבוה ביותר. אם אתם מחפשים כלי בישול, תוכלו לעיין בקולקציית כלי הנירוסטה, במבוק, ועץ של החברה.

Fishs Eddy


Fishs Eddy היא חנות לכלי מטבח, כלי אוכל ופריטים דקורטיביים הממוקמת במנהטן, ניו יורק. החנות מוכרת פריטי אספנות פאנקיים וייחודיים וקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. אם אתה חובב כלי אוכל וינטג', אתה בהחלט תהנה לבקר בחנות הזו. עם הפנים הבהיר והצבעוני שלו, קניות ב- Fishs Eddy יהיו חוויה מהנה. החנות כוללת גם מגוון אביזרים כיפיים ומפות שולחן שמתאימות לאוסף הכלים שלה. בין אם אתם מחפשים מתנה ייחודית לחבר או סתם מחפשים משהו מהנה לעצמכם, זה המקום המושלם למצוא בו מבחר גדול. ממוקם ליד בניין האמפייר סטייט, Fishs Eddy הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתם מבקרים בעיר ניו יורק.

אמנם המחירים של החנות עשויים להיות מעט גבוהים, אבל האיכות של פריטי המטבח שלה נהדרת. הוא מציע מבחר גדול של כלי וינטג' ייחודיים, כמו גם עיצובים מודרניים ועכשוויים. יש אוסף נרחב של כלי זכוכית, כלי מטבח וכלי מטבח. חלקים אלה מאורגנים בצורה מאוד אטרקטיבית. יש להם חלקים לכל דבר, החל מכוסות יין ועד ספלים ומפות שולחן. בין הפריטים הפופולריים ביותר בחנות ניתן למנות זכוכית דיפרסיה, מסחטות מיץ מיושנות ואדני עוגה. למרות שהחנות קטנה, האווירה תוססת והצוות ידידותי. תוכל לקבל תחושה של ההיסטוריה של החנות במהלך סיור.

בנוסף, אתה יכול לנצל סיורים מיוחדים המוצעים ל-Untapped New York Insiders. כאשר תירשם, תקבל את החודש הראשון שלך בחינם. הפוך למקורב לא מנוצל היום! זה יאפשר לכם לראות בתוך Fishs Eddy וליהנות מהצעות בלעדיות.

פרטים נוספים בלינק המצורף: כלי ונוי קרית אתא