כיצד להפיק את המירב המיניות שלך עם אביזרי מין

אביזרי מין

אביזרי מין יש שימושים רבים. ניתן להשתמש בהם כדי לשפר את חוויות המין עם בני זוג או כאמצעי לביטוי עצמי. להלן מספר טיפים להפיק את המרב מהמיניות שלך תוך שימוש באביזרי מין. גבריאל קאסל היא סופרת ומאמנת קרוספיט ברמה 1 בניו יורק. היא אדם בבוקר וניסתה מעל 200 ויברטורים. היא נהנית גם מספרי עזרה עצמית, רומנים רומנטיים וריקודי מוט.

איך אתה בוחר לעצמך אביזרי מין?

אם אתם מחפשים צעצוע מין לעצמכם, ישנן אפשרויות רבות. אביזרי מין יש צורות וגדלים שונים כדי להתאים אזורים ארוגניים שונים. אמנם זה יכול להיות מכריע לנסות להחליט איזה סוג הוא ההתאמה הנכונה, אך יש לזכור כמה דברים לפני ביצוע רכישה.

לפני רכישת צעצוע מין, חשוב לדעת מה אתה מחפש. מקור מידע נהדר הוא לקרוא את הביקורות שנכתבו על ידי מומחים במין. שני משאבים מכובד הם ד ר ניקי קולמן, פסיכולוג מורשה ומומחה קשרי גומלין.

אם מעולם לא ניסית אביזרי מין לפני כן, התחל עם הוויברטורים הקלאסיים. צעצועים אלה הם תכליתי ולעבוד היטב כאשר בשימוש לבד או עם שותף. לאחר שימוש בכמה סוגים שונים, תלמד מה מרגיש הכי טוב ואיך אתה רוצה להשתמש בהם. בסופו של דבר, אתה תהיה השופט הטוב ביותר של מה עובד בשבילך ומה לא.

לאחר מכן, לקבוע את עומק החדירה שאתה רוצה. כמה ויברטורים דילדו, למשל, עשויים בצורת פין כדי לדמות חדירה עמוקה, בעוד שאחרים מיועדים לחדירה רדודה. חשוב לבחור דילדו שמתאים לרמת הרגישות שלך ולסוג המין שאתה נהנה ממנו.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האם אתה מעדיף להשתמש בחומר סיכה עם הצעצוע או לא. סוגים שונים של סיכה דורשים חומרים שונים. ברוב המקרים, הצעצוע יכלול הערה על אילו סוגים של סיכה מומלץ. סיכה על בסיס מים היא בחירה טובה לצעצועי סיליקון.

איך אביזרי מין מעשירים את חיי המין שלך?

אביזרי מין הם דרך נהדרת להתנסות עם בן / בת הזוג ולחוות חוויות חדשות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בערכת אימון אנאלית כדי לפתוח אזור חושני חדש בגופך. לאחר מכן תוכל להתנסות בחלק זה לבד או עם בן / בת הזוג שלך. מחקרים מראים כי 61 אחוז מהזוגות מחזיקים בצעצוע מין כלשהו. אביזרי מין יכולים לשפר את החוויה שלך ולהגביר את שביעות הרצון שלך במיטה.

אביזרי מין יכולים לפתוח את הדלת לשיחות מיניות חדשות ולהפוך את בן / בת הזוג לנוחים יותר לדבר על מה שהם רוצים במיטה. ניתן להשתמש בהם כדי ליידע את בן / בת הזוג שלך מה אתה מחפש, או כדי לעודד אותם לדבר וליידע אותך מה הם רוצים. פתיחות זו היא המפתח לקיום המין הטוב ביותר האפשרי ובונה אינטימיות ואמון.

מחקרים הראו כי זוגות המשתמשים באביזרי מין מדווחים על חוויות מין מספקות יותר עם בן / בת הזוג. בנוסף, הם מדווחים על מערכת יחסים חזקה יותר ותקשורת טובה יותר עם בני זוגם. עם זאת, עליך תמיד להיות בטוח לוודא שאתה ובן / בת הזוג שלך נמצאים באותו עמוד ואל תנסה להכריח את בן / בת הזוג להשתמש בהם.

הבחירה הנכונה של צעצוע מין חיונית בחיי המין שלך. לא רק אביזרי מין יכולים לתבל את חוויות המין שלך, אלא שהם יכולים גם להיות חווית למידה מהנה עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. זה יהיה גם לשפר שלך גוף ביטחון ודימוי עצמי, ולעזור לך ליהנות אורגזמות יותר.

כיצד להשתמש כראוי אביזרי מין?

הצעד הראשון לשימוש באביזרי מין במערכת יחסים הוא לוודא שבן הזוג שלך נמצא על הרעיון. זה עשוי לקחת קצת דיון. אביזרי מין רבים כוללים הוראות ניקוי, אך אלה יכולים להשתנות בין המוצרים. כדי להבטיח חוויה סניטרית, הקפד לשטוף תמיד את צעצועי המין שלך לפני כל שימוש.

אביזרי מין יכולים להיות דרך נהדרת לגירוי דגדגן או לגירוי נקודת הג ' י. אתה יכול גם לקנות צעצוע מין ולהשתמש בו כזוג. הקפידו לקנות את צעצוע המין שלכם מקמעונאי מכובד. ודא שהוא עשוי מחומרים בטוחים, וכי הוא עמיד למים.

אביזרי מין מגיעים במגוון עיצובים, סגנונות וחומרים. חלקם ללא ידיים, בעוד שאחרים מקשרים לסמארטפון שלך ומסנכרנים למוזיקה או לצלילים המועדפים עליך. חשוב לבדוק את כל ההגדרות המיוחדות, כגון תנודות, לפני השימוש בצעצוע על השותף שלך. אביזרי מין יכולים לשמש כזוג, לשיפור במהלך יחסי מין, או לחלופות קינקיות כאשר הם נמצאים בציבור.

אביזרי מין אינם בטוחים לשימוש אם אי פעם היה לך מחלת מין או זיהום אחר המועבר במגע מיני. אם לא מנקים את הצעצועים כראוי, הם עלולים להעביר את המחלה. גם אם אתה משתמש בקונדום, אין דרך להיות בטוח ב 100% שהצעצוע נקי. אם הצעצוע מלוכלך, הקפד לנקות אותו לפני השימוש באמצעות מנקה צעצועים או מים וסבון.

למידע נוסף, הקליקו כאן: https://vitoslife.co.il/