כלים חד פעמיים

חד פעמי

מוצר חד פעמי הוא כזה שנועד להשתמש בו פעם אחת ואז מושלך, ממוחזר או מעובד בדרך אחרת כפסולת מוצקה. זה יכול לכלול כל מוצר שנועד להימשך מספר חודשים בלבד, אך מבדיל את עצמו מכלים שנמשכים ללא הגבלת זמן. מאמר זה יבחן כמה סוגים נפוצים של כלים חד פעמיים, כמו גם כיצד לבחור אותם.

מהם כלים חד פעמיים?

מוצר חד פעמי הוא כל מוצר המיועד לשימוש אחד בלבד ואז מושלך או ממוחזר. מוצר מסוג זה שונה מכלים לשימוש חוזר, אותם ניתן להשתמש שוב. כלים אלה מיועדים בדרך כלל להימשך מספר חודשים או פחות. שימוש בכלים חד פעמיים הוא דרך קלה להפחית את כמות הפסולת שאתה מייצר.

כלים חד פעמיים משתמשים גם באנרגיה ומשאבים, והם גם יקרים לסביבה. בארצות הברית יצרנו 137 מיליון טונות של פסולת בשנת 2017. מרבית הפסולת הזו נזרקת במזבלות. תעלת כלים חד פעמיים יכולה לעזור במאבק בבעיה ההולכת וגוברת הזו, ויכולה לחסוך לך כסף רב. להלן כמה צעדים פשוטים לנקוט היום. אלה כוללים החלפת מוצרי הפלסטיק שלך בשימוש חוזר.

אם אתם מתכננים ללכת לירוק, התחל בחיפוש אחר חלופות לשימוש חוזר. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בבד לשימוש חוזר או במנקה ירוק במקום אלה חד פעמיים. זה עשוי לקחת זמן, אבל אם אתה מוכן לנסות, התחל בקטן עם פריט חד פעמי אחד ועבד בדרך שלך למעלה.

כלים חד פעמיים מיוצרים מכימיקלים מבוססי דלק מאובנים ונועדו להיזרק לאחר שימוש אחד. כמה מהדוגמאות הנפוצות ביותר הן שקיות ניילון, מערבבי קפה, בקבוקי סודה ומים ורוב אריזות המזון. כ -300 מיליון טון פלסטיק מיוצרים ברחבי העולם בכל שנה. כמחצית ממנו חד פעמי. רק 10-13% ממנו ממוחזרים.

איפה אתה יכול לקנות כלים חד פעמיים?

כלים חד פעמיים בסיטונאות מועילים במגוון דרכים. הם יכולים להפחית את הצורך בניקוי, הלבנה, גיהוץ ומשימות אחרות הגוזלות זמן. בנוסף, הם יכולים לחסוך בעלות מים, חשמל וכוח אדם. השימוש בכלים חד פעמיים הופך גם לתקצוב לנוח יותר.

אמנם פריטים לשימוש חד-פעמי נוחים, אך הם יכולים גם לפגוע בסביבה. מרבית החומרים החד -פעמיים אינם מתפרקים ומסתיימים במזבלות. זה יכול להוסיף מהר אם אתה מחשיב את האוכלוסייה האמריקאית של מעל 332 מיליון. אתה יכול גם להתחיל לקנות כלים לשימוש חוזר במקום חד פעמיים כדי להשפיע יותר.

כיצד לבחור כלים חד פעמיים?

כלים חד פעמיים הם בחירה מצוינת לאירועים חד פעמיים מכיוון שהם לא צריכים לשטוף או לאחסן אותם לאחר השימוש. זה הופך אותם לבחירה נהדרת לאירועים שבהם הסיכון לזיהום גבוה. יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת כלים חד פעמיים לאירועים שלך. מאמר זה יעזור לך להחליט אילו סוגים של כלים חד פעמיים מתאימים לצרכים שלך.