מה ההבדל בין מכשירי כתיבה לציוד משרדי?


ציוד משרדי הוא מגוון של פריטים וציוד נצרכים המשמשים באופן קבוע במקום העבודה. פריטים אלה משמשים לעתים קרובות על ידי עסקים וארגונים אחרים לכתיבת תקשורת, שמירת שיא וניקיון. הם משמשים גם לאחסון וארגון. להלן כמה מהפריטים והסוגים הנפוצים ביותר של אספקה. כדי להכין רשימת קניות, שקול את מטרת האספקה.

כלי כתיבה הם הסוג הבסיסי ביותר של אספקה משרדית, ויכולים לכלול מזרקה, ג 'ל ומכלאות רולרבול. מדרגים הם גם אפשרות טובה להוספת פופ של צבע לתווים שלך. באפשרותך גם להשתמש בסמני מחיקה יבשים כדי לרשום הערות זמניות על לוחות לבנים, משום שהם מתנגדים לדעיכה. מחקים ועפרונות הם גם כלים חיוניים להחזיק במשרד. הם מאפשרים לך לתקן טעויות בעבודה שלך.

ציוד משרדי מכונה לעתים קרובות נייר מכתבים, אם כי מונח זה מבלבל אנשים רבים. זהו למעשה מונח קולקטיבי, המתייחס לכל הדברים המשמשים במשרד. המילה ”נייר מכתבים” נגזרת מהמילה הלטינית בימי הביניים Stationarius, שפירושה ”לא לזוז”. לכן, ניתן להתייחס לאובייקטים נייחים, כגון חומרי כתיבה וציוד משרדי. אם אתה לא בטוח מה הפריטים האלה נקראים, זה תמיד הכי טוב להתייעץ מקצועי כאשר אתה בספק.

חנות ציוד משרדי מוכרת הכל מנייר וריהוט משרדי למחשב ותוכנות עסקיות. הוא גם מוכר ציוד לבית הספר, כולל נייר נשלט, פתקים, תיקי ספרים וכרטיסי פלאש. בארצות הברית, תעשייה זו מסווגת תחת קוד NAICS 453210, הקשור ל ”חנויות ציוד משרדים וכלי כתיבה”. אם אתה מחפש ציוד משרדי, תמצא מגוון גדול של אפשרויות.

ציוד משרדי חשוב לתפקוד חלק של כל עסק. אלה פריטים זולים שעסקים קטנים רבים צריכים לרכוש על בסיס קבוע. חלקם ספציפיים לסוג העבודה המבוצעת במשרד, אבל רובם אוניברסליים ושימושיים לכל סוגי הסביבות המשרדיות. אתה צריך לבחור את הציוד המשרדי המתאים ביותר לצרכים שלך.

ציוד משרדי אינו יקר וניתן לרכוש אותו בכל חנות לציוד משרדי. אתה יכול גם להזמין אותם באינטרנט יש להם על יד במקרה שאתה צריך אותם. מלבד הפריטים שהוזכרו לעיל, הציוד המשרדי כולל גם קלטת, קלסרים, מחלקי לשוניות ותוויות. אתה יכול לקנות את הפריטים האלה ב ”אופיס דיפו” או מספקים אחרים. בנוסף לזה, אתה יכול לקנות מצרכים אחרים, כמו קפה וסודה. החנות מוכרת גם רהיטי אחסון וכן מוצרי עזרה ראשונה, תרופות ורקמות.

ציוד משרדי למשרדים עסקיים צריך לספק עמידות ומגוון רחב של תכונות במחיר סביר. משרד מצויד היטב יכול לעזור להגביר את התפוקה. זו יכולה להיות סביבה נעימה לעובדים ולעודד אותם לעבוד ביעילות רבה יותר. משרד מצויד היטב גם עוזר להבטיח כי העבודה ממשיכה בצורה חלקה. אתה יכול לקנות ציוד משרדי באופיס דיפו או באינטרנט.

ציוד משרדי הוא רכישות קטנות שמאפשרות לנהל עסק. פריטים אלה כוללים עטים, נייר ודיו. דואר עסקי, רפידות עכברים ומהדקים כלולים גם בציוד משרדי. במקרים מסוימים, פריטים אלה נחשבים להוצאה, אשר מנוכה במהלך השנה הנוכחית.

אם אתה מפעיל עסק מקוון, תצטרך לקנות אספקת משלוח כדי למלא פקודות. פריטים אלה חיוניים לעסקים מקוונים, אך אפילו משרדים רגילים עשויים להידרש לשלוח פריטים מדי פעם. עם זאת, אם יש לך משרד שמגיש מקומות רבים, ייתכן שלא יהיה צורך לרכוש פריטים אישיים לכל עובד.

כאשר אתה קונה ציוד משרדי לעסק שלך, חשוב להקליט אותם כהוצאות עסקיות. זה יעזור לך לשמור על רישומים מדויקים והחזרי מס הכנסה. מס הכנסה יחייב אותך לספק הוכחה של ציוד משרדי כחלק מההוצאות העסקיות שלך. אם תדע כמה כסף אתה מוציא על הפריטים האלה, תוכל להפחית את אחריות המס שלך.