מה שאתה צריך לדעת על משלוחי קוקטיילים

משלוחי קוקטיילים

משלוחי קוקטיילים הם דרך נהדרת ליהנות מבילוי לילי. יש המון סוגי קוקטייל שונים, כי אתה יכול לבחור מתוך, וכן מגוון רחב של מקומות המציעים שירותים אלה. זה תלוי בך לבחור מקום שנוח לך. אבל אתה גם צריך לוודא שאתה מזמין את הקוקטיילים הנכונים לאירוע שלך.

מה לדעת על משלוחי קוקטיילים?

רנסנס הקוקטיילים היה תופעה ענקית בעשור האחרון. ברים אופנתיים מנסים להחיות משקאות ישנים ולהתנסות עם מרקחות חדשות. ישנם מספר שירותי משלוחי קוקטיילים שונים. הם מספקים קוקטיילים בבקבוקים מוכנים לשתייה, ערכות קוקטיילים וציוד.

אחד השירותים הפופולריים ביותר הוא קוקטייל שליח. הם מציעים ערכות הכוללות את כל המרכיבים הדרושים להכנת משקה. בערכות שלהם יש תערובת של מיקסרים, פירות ומשקאות חריפים. שירות זה הוא רק בן שנה, אבל הם אומרים הביקוש שלהם עלה על הציפיות שלהם.

הפעלת משלוח נוספת היא אינסטפור. הם שואפים לשלוח את כל החומרים שאתה צריך לעשות קוקטייל בתוך שעה. בעוד שאינסטפור בת כמה חודשים בלבד, הם כבר מספקים בניו יורק ובלוס אנג ' לס.

שירות נוסף הוא חדר הגהה. הם מציעים משלוח חינם באותו יום במזרח לונדון. לקוחות יכולים להירשם לטעימה בבית, לטעימה וירטואלית או לדגימת וויסקי. לעתים קרובות, השירות מגיע עם הערות טעימות, ספרות ותוספות כמו קרח, קישוט וכלי בר.

חברות אחרות מציעות מנויים. אתה יכול להירשם לתיבת מנוי לקוקטיילים שמגיעה עם כל האלכוהול והמרכיבים שאתה צריך כדי להכין שני משקאות בכל חודש. לחלופין, אתה יכול לקבל מנוי למיקסר בלבד.

מה אתה יכול להזמין משלוח קוקטייל?

למרות שאולי לא התמזל מזלכם שחוויתם את האמור לעיל שהוזכר לעיל בטרקלין הקוקטיילים החצוף המקומי שלכם, עדיין תוכלו לקבל את התיקון שלכם. למעשה, ברמנים רבים עושים צעד אחורה לקראת הגשת משקה על פי בחירתך בקצות אצבעותיך.

בתור התחלה, ישנן מספר חברות שיספקו לך את האלכוהול שלך. דורדש מציעה שלל שירותי איסוף בחינם במטרופלקס ואילו אובר אוכל ודוברי מציעים משלוח בתשלום. אבל איפה מוצאים שליח מתאים? שלא לדבר על הזמן שלוקח לעשות את עבודת הרגליים.

לא תמיד קל למצוא שירות משלוחי אלכוהול שייקח את העסק שלך. זה לא אומר שהם זבל או זבל, אבל זה אומר שאולי תצטרך לעשות קצת עבודת רגליים. כדי למצוא את הטוב ביותר, להיות על המשמר מבצעים ומבצעים. חברות מסוימות אף מציעות תגמולים על התנהגות טובה. המפתח להצלחה הוא למצוא את האיזון הנכון בין מחיר טוב לחוויית משלוח אמינה. אם אתה מעוניין בחברת משלוחי משקאות, עיין בביקורות שלנו על כמה מהשמות המובילים בעסק. לחלופין, אתה יכול פשוט ללכת לחנות המשקאות האהובה עליך ולעזוב עד הדלת שלהם.

כיצד לבחור שירות משלוחי קוקטיילים?

אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע אחרי יום ארוך במשרד היא להזמין כמה קוקטיילים ולהעביר אותם לדלתכם. מגוון שירותים עושים בדיוק את זה ומציעים מגוון רחב של אפשרויות לצמא האלכוהול שלך. עם זאת, מציאת שירות שליחים מכובד יכול להיות קצת אתגר. עם זאת, תעשיית הקוקטיילים יש מספר שחקנים שיודעים את העסק שלהם. חברות אלה מציעות קוקטיילים, משקאות חריפים ומשקאות חידוש אחרים ללקוחות בבריטניה וברחבי העולם. הם מציעים גם מבחר ממצה של מתכוני קוקטיילים ומשקאות מעורבים, את כולם ניתן להכין באתר או להזמין על ידי הבקבוק. החלק הטוב ביותר הוא שאין עמלות נסתרות או מגבלות זמן אספקה. יתר על כן, זה בהחלט אפשרי להתמכר כמה קוקטיילים בלי לשבור את הבנק.

אמנם משלוח קוקטיילים אינו דבר חדש, אך הופעתן של טכנולוגיות משלוח חדשות סללה את הדרך לכלב האלכוהול לדגום יותר נסכים ממה שהוא או היא יכלו לנער מקל. זה נכון במיוחד בערים הגדולות שבהן ברים רבים לקחו דף מתוך ספר הברמנים ומציעים משקאות א לה קארט, כמו גם שירותי בר מלא.