מזון דיאטטי לחתול

מזון דיאטטי לחתול

מזון לחתולים דיאט אינו מכיל שומנים מן החי. למרות ששומן חזיר טוב לחתול שלך, שומן עוף טוב יותר ומכיל פחות סוכרים רוויים ויותר שומן חזיר. בעוד שעיסת עץ, לרוב מעצי אורן, עשירה בסיבים בלתי מסיסים, סביר להניח שהחתול שלך ידחה מרכיב זה מכיוון שהוא יפריע לעיכול. מרכיב איכותי נוסף הוא ארוחת עוף, שהיא צורת עוף מרוכזת מאוד.

מהו מזון דיאטטי לחתולה, אתה שואל?

ישנם סוגים רבים של מזון לחתולים, אך רובם דלי קלוריות ועשירים בחלבון. זה מאפשר לחבר החתול שלך לאכול תזונה בריאה מבלי להקריב את בלוטות הטעם שלהם. סוג זה של מזון מכיל מרכיבים בריאים, כמו עוף, וויטמינים ומינרלים לתזונה מאוזנת. מזון זה זמין בשקיות של ארבעה קילו. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות אחרות. אחד המזונות הטובים ביותר לחתולים בדיאטה הוא אחד המיוצר עם 35% חלבון ומכיל פולוק אלסקה שנתפס טרי.

בחלק ממזונות החתולים הדיאטטיים יש פחות מ -10% פחמימות. היל מדע דיאטה מזון משומר, כמה נוסחאות דיאטה 'מרשם' עשוי להכיל כמויות גבוהות יותר של פחמימות. הסיבה לכך היא שחתולים חסרים אנזימים ועמילאז מסוימים, הנדרשים לשימוש נכון בפחמימות. מזון לחתולים דיאטטי המעניק לחתול שלך את החומרים המזינים הדרושים לה כדי לחיות זמן רב יותר ולצמוח בריא הוא הטוב ביותר.

דרך מצוינת לרדת במשקל היא להאכיל את הדיאטה החתול שלך. זה צריך להיות באיכות גבוהה מכילים רמות נמוכות עד בינוניות של שומן. תכולת הסיבים הגבוהה יותר תעזור לעיכול החתול שלך ותאפשר לו לאכול פחות קלוריות. על ידי מעבר למזון חתולים דיאטטי איכותי, אתה יכול לעזור לחתול שלך לרדת במשקל ולהרחיק אותו. מעבר למזון חתולים מסוג זה יעזור לחתול שלך לשמור על משקל בריא.

איך מזון דיאטטי לחתול יכול לעזור לך לרדת במשקל

כדי למנוע מהחתול שלך לאכול יותר מדי, אתה יכול לתת לו מיכלי מזון מיוחדים. הכמות האידיאלית של מזון יבש לחתולים היא 1/3 עד 1/2 כוס ליום. לכן, נסו לא לתת להם פחות מסכום זה. צרכי התזונה של כל חתול שונים, כך שכנראה תצטרך להתאים את מנת החתלתול שלך כך שתתאים לו. התחל בקטן אם החתול שלך צעיר והגדיל את הכמות בהדרגה ככל שהוא מתבגר.

עובדה ידועה היא שחתולים הסובלים מעודף משקל נוטים יותר לפתח מגוון בעיות בריאותיות, כמו סוכרת, מחלות לב ואי ספיקת כליות. חתולים הסובלים מעודף משקל נוטים יותר להיות בעלי אורך חיים קצר יותר והם פחות פעילים עם בעליהם. פעילות גופנית סדירה ותזונה דלת שומן יכולים לעזור לחברך החתולי לרדת במשקל. למרות שזה אולי נראה בלתי אפשרי, זה אפשרי.

בנוסף ליתרונות של קלוריות מופחתות, בריאות החתלתול שלך תלויה גם בסוג המזון שהוא אוכל. רוב הקיבול המסחרי לא נותן לחתול שלך תחושה שהוא מלא. אם החתול שלך רעב, סביר להניח שהוא יהיה אגרסיבי ופחות ידידותי איתך. לכן, חפשו מזונות עתירי חלבון וסיבים, עם פחות שומן ופחמימות. עליך לוודא שהמזון דיאטטי לחתול מכיל דגנים מלאים בשלושת המרכיבים הראשונים שלו.

מדוע חשוב להאכיל את החתול שלך מזון דיאטטי לחתול?

בבחירת מזון לחתולים, חשוב שהוא יכיל רק מרכיבים טבעיים. חתולים יכולים להיות סוכרתיים אם הם בולעים יותר מדי סוכר. מזון לחתולים צריך להיות קל לעיכול ולהכיל כמה שפחות פחמימות. חתולים מסוימים יעדיפו מזון יבש על מזון משומר, ולהיפך. תזונה עשירה בבשר תעזור לחתול שלך להישאר בריא במשך שנים.

הימנע ממזון המכיל מוצרי סויה או תירס. אלה ידועים כגורמים לאלרגיות ואין להם ערך תזונתי. יש להימנע מצבעים וטעמים מלאכותיים. כמו כן, הימנע מסרטנים ידועים. ה איגוד הפקידים האמריקאים לבקרת הזנות (אפקו), יש תקנות השולטות במזון ובאכילה לחיות מחמד. חפש את" התווית המוסמכת של אפקו " אם מזון החתול שלך מכיל אחד מהמרכיבים הללו.

חתולים הם טורפים והרגלי האכילה הטבעיים שלהם נקבעים על פי משקלם ורמת הפעילות שלהם. המשמעות היא שעליך לחקות את כמות המזון שהחתול שלך אוכל, בהתאם לגילו, גודלו ורמת הפעילות שלו. חשוב גם להימנע מאכילת יתר של החתול שלך, מכיוון שהשמנת יתר עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות רבות, כולל מחלות לב, מחלות כבד וכאבי פרקים.