מזון יבש לחתולים

מזון חתולים יבש

להלן מספר טיפים להכנסת החתול שלך למזון חתולים יבש. לפני רכישת כל מזון חתול חדש, חשוב לדעת כמה מזון חתול יבש אתה צריך לתת קיטי שלך. החתול שלך צריך לאכול לפחות מחצית ממשקל גופו במזון יבש מדי יום. ישנם מספר סוגים שונים של מזון לחתולים יבשים הקיימים בשוק. נסה להחליף את המזון הרטוב הנוכחי של החתול למזון יבש פעם בשבוע.

מהם מותגי המזונות היבשים המובילים לחתולים?

האוכל הטוב ביותר עבור החתול שלך הוא הדאגה העיקרית של בעלי חיות מחמד. ישנם סוגים רבים של מזון לחתולים יבשים. יהיה עליך לבחור את המתאים ביותר לצרכים התזונתיים של החתול שלך. עליכם לבחור מותג שיש בו יותר מרכיבים הנקראים ופחות בשרים ומילויים מסתוריים. ריכזנו את הבחירות המובילות למטה. החיפוש שלך עשוי לכלול מזון רטוב, בהתאם לגיל חיית המחמד שלך.

במתכונים של אוריג'ן יש הרבה חלבון, מה שמקל על הזנת חתלתול. זה נמנע בישול חם מדי, אשר יכול לגרום לאובדן של חומרים מזינים חשובים כגון אומגה. מרכיב חשוב נוסף הוא עוף אמיתי. חלבון זה של המותג מגיע 100% עוף. אמנם זה עולה קצת יותר מרוב המותגים האחרים, אבל זה שווה כל אגורה. הבשר של המותג הזה הוא מקור אחראי.

חלק מהחתולים בררנים יותר מאחרים, ולכן חשוב למצוא אחד שהחתול שלך ייהנה ממנו. למרות שניתן לעכל מזון לחתולים יבשים בקלות,יתכן שהם לא מושכים חתולים. כדי למצוא את השילוב המושלם עבור חברך החתולי, עליך להתנסות במרכיבים שונים ובמקורות חלבון. בדרך זו תוכלו לוודא שבן הזוג החתולי שלכם יקבל את התזונה הדרושה לו מבלי לדאוג לחומרים המזינים.

כיצד לבחור איזה מזון חתול יבש לקנות?

המחיר לא צריך להיות השיקול היחיד בעת רכישת מזון חתול יבש. מוצר זול יותר עשוי להכיל מרכיבים זולים, והוא עשוי גם להיות יקר מכיוון שהמרכיבים משתנים ככל שעלויות היצרן משתנות. בחירה טובה יותר היא מזון באיכות גבוהה המכיל בשר אמיתי כמרכיב העיקרי. מותג זול יותר עשוי להיות החתול שלך צריך להיות מוזן בתדירות גבוהה יותר, אבל הערך התזונתי לא יכול להיות גבוה כמו מוצר במחיר גבוה יותר. כדאי לקחת בחשבון את העלות למנה של אוכל ולא את העלות הכוללת של חבילה גדולה.

תוכנית המדע של היל היא בחירה מצוינת עבור חתולים רגישים. מזון חתולים זה מכיל טאורין, חומר מזין המסייע במניעת מחלות לב וניוון ראייה. לא נדיר למצוא טאורין במזון חתולים מסחרי, לכן מומלץ לשאול את היצרן אם הוא מכיל טאורין במתכונים שלו. דבר נוסף שיש לחפש במוצר מזון יבש לחתולים הוא כמות מרכיב המילוי. מותגים מסוימים טוענים כי יש נוסחאות חלבון גבוהה, אבל לא לציין את מקור החלבון. החלבון הטוב ביותר מגיע ממקורות טבעיים כגון עוף או סלמון.

מזון חתולים יבש באיכות גבוהה צריך להכיל בשר, דגים ותוצרי לוואי כשלושת המרכיבים הראשונים. מזון איכותי יהיה גם הרבה מרכיבים מקור בעלי חיים. אלה יספקו חומצות אמינו חיוניות כמו גם חומצות שומן. אתה יכול להבטיח שמזון החתול שלך יהיה בטוח ומאוזן לכל בני המשפחה על ידי בחירת מזונות המכילים מרכיבים אלה.

כמה מזון יבש לחתולים צריך חתול לצרוך מדי יום?

חתולים, בניגוד לבני אדם, דורשים כמויות וסוגים שונים של מזון לחתולים יבשים. הכל תלוי בגילם, קצב חילוף החומרים, שלב החיים וגודלם. הצרכים של החתול יכול להשתנות עד 50%. הווטרינר שלך הוא האדם הטוב ביותר להתייעץ כאשר אתה מחליט כמה אוכל החתול שלך צריך לאכול. הם ימליצו על כמות החומרים המזינים בקיבל. סוגים שונים של מזון יש תוכן תזונתי קלוריות שונים.

אתה צריך לתת 1/2 של 5 אונקיות לחתול בוגר. ניתן להאכיל פעמיים ביום. אתה יכול לתת חתול קטן רק חצי כוס מים. יכול כל יום. מחקרים הראו כי מזון משומר מספק את האיזון המושלם של קלוריות ומלאות. דיאטת מזון משומר יכולה להיות יעילה יותר ממזון יבש לתיאבון החתול שלך.

כאשר אתה קונה מזון יבש לחתולים, חשוב לקחת בחשבון את משקל גופו של החתול שלך ואת כמות הקלוריות שהוא זקוק לו בכל יום. עבור חתול כי הוא אידיאלי-משקל, כמות מתונה של מזון צריך להיות מספיק. אם החתול שלך שמנמן או רזה, אתה יכול להגיש אותו לעתים קרובות יותר. אך הקפידו למלא אחר הנחיות היצרן או הווטרינר בכדי להבטיח את לוח ההאכלה המתאים לחתול שלכם.