צעצועים ומשחקים לילדים


בין אם הילד שלך מתעסק בספורט, אמנות או מדע, יש הרבה צעצועים נהדרים לילדים לשחק בהם שיעזרו להם לגדול וללמוד. יש גם כמה משחקים כיף אתה יכול לשחק עם המשפחה שלך כדי לעזור לשמור על הילדים בידור.

משחקים לכל המשפחה

לקיים ערב משחקים משפחתי זו דרך נהדרת להתחבר כמשפחה. זה לא חייב להיות התחייבות לטווח ארוך, ואתה יכול בקלות להתכונן ללילה של כיף משפחתי. הנה כמה משחקים לכל המשפחה לנסות.

טרקטור הפה הוא משחק משפחתי מהנה שימשוך ילדים מכל הגילאים. השם קצת מטעה, כי המשחק הוא באמת לילדים בני שמונה ומעלה. הגימיק של המשחק הזה הוא הטרקטור מחדש, שהוא קצת כמו שיש בפה.

החלק הכי משעשע במשחק הוא אפילו לא התחרות האמיתית. התחרות היא השחקנים האחרים. אתה תמצא את המשחק הוא פיצוץ אם אתה משחק עם האנשים הנכונים.

זה לא קשה מדי לראות למה משחק הטרקטור מחדש הפה הפך ללהיט כזה. קל ללמוד ולשחק משחק שהוא לא רק כיף, אלא יכול ללמד ילדים על מתמטיקה ועל ספירה. זה גם נהדר לסבים וסבתות.

הספירה לאחור היא עוד משחק לוח משפחתי זה בטוח לשחק. המשחק הוא סוג פשוט של ציד נבלות, ויגרום לילדים שלך לזוז. זה גם כיף לצפות כשהם נאבקים לתפוס את החפצים הנכונים.

אילו צעצועים קיימים לפעוטות?

בחירת הצעצועים הטובים ביותר לפעוטות היא החלטה חשובה מאוד. פעוטות פעילים וסקרנים, אז הם צריכים צעצועים שיעסיקו אותם. הם גם צריכים צעצועים שיקדמו את הפיתוח שלהם.

הצעצועים הטובים ביותר לפעוטות צריכים להיות מעוגלים קצוות, כך שהם בטוחים לידיים קטנות. הם צריכים גם חלקים קטנים שאינם מהווים סכנות חנק. זה רעיון טוב לרכוש צעצועים עם צבע לא רעיל.

הצעצועים הטובים ביותר לפעוטות פתוחים, מה שאומר שניתן לשחק בהם בדרכים שונות. צעצועים מהסוג הזה עוזרים לילדים לפתח פתרונות בעיות וכישורים יצירתיים. כמה צעצועים יכולים גם לעזור לילדים לפתח קואורדינציה ידנית ומודעות מרחבית.

פעוטות אוהבים למשוך, לערום, ולפרק צעצועים. ייתכן שתגלה שהפעוט שלך לא ישחק עם צעצוע במשך זמן רב אם יש לו חלקים קטנים. בחר צעצועים שיש להם צבע לא רעיל והם גדולים מספיק כדי שהילד שלך יוכל לתמרן בבטחה.

לדוגמה, Fisher-Price Think & Learch Rocktopus הוא יצור ימי אינטראקטיבי המלמד פעוטות על מוזיקה ומשחקים. זה כולל גם אפליקציה בחינם.

אוהל קידי לשחק ומנהרה יכול גם לעודד משחק מדומה ולעזור הפעוט שלך ללמוד לזוז. הצעצוע הזה מושלם לפעוטות בין הגילאים 12 חודשים ל-4 שנים.

צעצועי הרכבה

שימוש באבני בניין מעץ לבניית מבנים, או אפילו כיסא פשוט, הוא דרך מצוינת לעורר את דמיונו של הילד ולפתח את כישוריו המוטוריים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לרכוש אבני בניין מעץ איכותיות שצבען חופשי ונבנה כדי להחזיק מעמד. אלה צריכים להיות הסוג שמתאים יחד בצורה דמוית פאזל.

יש הרבה צעצועים זמינים, אבל הטובים ביותר נועדו לעודד פתרון בעיות, תיאום עין-יד, וכוח מוחי. אמנם זה יכול להיות כיף לבנות מבנה לגו, זה בעצם יותר כיף לבנות עם בלוקים איכותיים, ולתת לילד שלך לראות כמה טוב היצירות שלהם מתאימות יחד.

דוגמה טובה לכך היא ערכת הרכבה למכוניות מרוץ. השם שלו אולי נשמע כמו משהו מתוך רומן מדע בדיוני, אבל זה למעשה צעצוע בניין שנועד לשפר את הקואורדינציה של עין-יד ואת כישורי פתרון בעיות. הערכה כוללת את כל החלקים הדרושים לבניית ארבעה סוגים שונים של מכוניות הנדסיות. היא אפילו כוללת תיבת אחסון ניידת עם ידית, מה שהופך אותה למשחק מהנה ומאתגר לילדים קטנים.

זה לא סוד שמשחק בצעצועים עוזר לפתח מוח של ילד. בעזרת אבני הבניין הנכונות, ילד יכול להיות מעורב בשנים הבאות, תוך קידום למידה מתמטית סמויה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: חנות צעצועים אונליין