שינוי כרטיס הסים שלך



השימוש בכרטיס סים חשוב מאוד בכל הנוגע לחיבור הטלפון לרשת אלחוטית. זהו מעגל משולב המאחסן מפתח קשור לזיהוי זהות המנוי הנייד במכשיר טלפוניה נייד.

האם עדיף להשתמש בכרטיס סים ישן או חדש?

שימוש בכרטיס סים ישן עשוי להיות לא רעיון רע אם הספק שלך מאפשר לך. אם אתה מחליף טלפונים, ייתכן שתוכל לחסוך קצת כסף באמצעות הסים הישן במכשיר החדש שלך. ספקים מסוימים אפילו יאפשרו לך לשמור על המספר הישן שלך.

לכרטיס הסים רשימת פונקציות מרשימה, החל מאחסון נתונים ועד חיבורך לרשת. עבור רוב האנשים, זה עמוד השדרה של הטלפון החכם שלהם. זו חתיכת פלסטיק קטנה להפתיע, אך תפקידיה יכולים להיות חיוניים במגוון מצבים.

כרטיס הסים החדש יצטרך להיות מופעל לפני שתוכל להתחיל להשתמש בו. יתכן שתצטרך לחכות עד שיגיע, אך התהליך לא אמור להימשך זמן רב. אתה גם צריך לוודא שאתה מקבל את האדם הנכון עבור הטלפון הספציפי שלך. טלפונים מסוימים יש גודל סטנדרטי, בעוד אחרים הם יותר מיקרו. למרבה המזל, כרטיס הסים החדש נועד לעבוד עם רוב הטלפונים, כך שהתהליך צריך להיות משב רוח.

ישנן אפשרויות רבות של כרטיסי סים בשוק, וייתכן שתצטרך לשקול כמה לפני שתבחר את המתאימה לך. לדוגמה, אם אתה משתמש באנדרואיד, ייתכן שתוכל להשתמש בכרטיס סים נייד אופטימלי כדי להחליף את כרטיס הסים בספק הקודם שלך.

האם אני מאבד מידע בהחלפת סים?

שינוי כרטיסי סים הוא תהליך פשוט למדי. אתה יכול להעביר את כרטיס הסים שלך למכשיר חדש והמידע עליו יישאר בטלפון החדש. תהליך זה בטוח עבור רוב הטלפונים.

אם אתה מתכנן לשנות כרטיסי סים, עליך לגבות את כל הנתונים שברצונך לשמור. ניתן לעשות זאת על ידי ייצוא קבצים למחשב או לאחסון חיצוני. ניתן גם להעתיק את המידע מכרטיס סים אחד למשנהו. זה שימושי אם אתה מעביר את כרטיס הסים שלך מטלפון אנדרואיד לאייפון. ניתן גם להעביר מידע מטלפון תכונה לאייפון.

אם אתה מתכנן לנסוע, ייתכן שתרצה להעביר את שיחות הטלפון שלך למספר הטלפון החדש שלך. זה אפשרי בטלפונים מסוימים, אך ייתכן שיהיה עליך לעדכן את אפליקציות ההודעות כדי לעבוד שוב. תוכל גם לשתף את מספר הטלפון החדש שלך עם אנשי הקשר שלך כדי שיוכלו להתקשר אליך למספר החדש.

שינוי כרטיסי סים אינו משפיע על יומני השיחות שלך, אך אתה עלול לאבד מידע אם יש לך הרבה אנשי קשר המאוחסנים בכרטיס הסים שלך. יומן השיחות שלך שונה בכל טלפון, לכן ייתכן שתרצה לשמור אותו בחשבון דואר אלקטרוני או בזיכרון הטלפון.

מה קורה כשאתה בוחר בסים בלבד?

בחירת תוכנית סים בלבד היא דרך טובה לחסוך כסף בחשבונות הטלפון הנייד שלך. זה לא רק זול יותר מאשר לשלם עבור טלפון חדש, אלא יש לך גם את החופש להשתמש במכשיר הקיים שלך וליהנות מאותם נתונים וזמני שיחות כמו שעשית בעבר.

ישנם שני סוגים בסיסיים של חוזי סים בלבד – שלם חודשי ושלם תוך כדי. לשלם חוזים חודשיים מציעים טלפון חכם עבור תשלום חודשי קבוע, עם מגוון של שיחות וטקסטים. אלה אפשרות טובה למי שלא משתמש בהרבה נתונים. אבל יש גם הרבה לשלם כמו שאתה הולך עסקאות כי הם זולים יותר, כמו גם עסקאות נתונים ללא הגבלה כי הם טובים יותר עבור אלה המשתמשים הרבה נתונים.

אם אתה בחוזה חודשי בתשלום, עליך לפנות לספק שלך בהקדם האפשרי וליידע אותו שברצונך להחליף. יהיה עליך לספק את פרטי הבנק ואת פרטי הקשר שלך. הספק החדש שלך ידריך אותך בתהליך.

אתה יכול לקבל כרטיס סים ממספר מפעילי רשת. ספקים מסוימים ישלחו את הכרטיס בפוסט, בעוד שאחרים יאפשרו לך לאסוף אותו במחסן. יהיה עליך גם לבטל את נעילת המכשיר שלך אם הוא נעול לרשת ספציפית.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – https://www.globos.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%94-esim/